Республикалық балалар
шығармашылығын қолдау орталығы

Секіру жаттығулары

  • 25.10.2018, 6:05
  • 0
  • 41

 

Топтаманың әр жаттығуын басында 10 рет жасаңыз, уақыт өте жаттығуды мүмкіндігінше көбірек орындай беріңіз.

1-жаттығу Сәл отырып, дененің салмағын өкшеге түсіріңіз. Екі тізені екі жаққа бағыттап секіріңіз. Секірген кезде қолыңызды аяққа суреттегідей тигізіңіз.

2-жаттығу Бір аяққа тұрып, екіншісін артқа тартыңыз. Осы қалыпта кішкене алдыға қарай еңкейіңіз. Шетке қарай секіріп, басқа аяққа "қоныңыз".

3-жаттығу Сәл еңкейіп, отырғандай болыңыз. Секіріп, қол мен аяқты жан жаққа қарай ашыңыз. Жаттығуларды музыкамен орындаған екі есе әсер мен кремет көңіл-күй сыйлайды.



Секіру жаттығулары.

 Екі аяқты бірге ұстап, оң, сол жақтарымен 4-5 мжерге секіру; Бір аяғын қолымен ұстап, екіншісімен секіру; екі аяғымен кезек аттап  5-6 м. жерге секіру; биіктігі 20 см, заттың үстіне қос аяқтап секіріп шығу; ені 10 см. биіктігі15-20 см. болатын қатар жатқан 5-6 параллоннан оң (сол) жағымен біртіңдепсекіріп өту; жүгіріп келіп, 30-40 см. биіктікке секіріп шығу; жүгіріп келіп 1м. ұзындыққа секір;  жүресінен отырып, жоғары секіруді 10-12 рет қайталау; бір орында тұрып, қос аяқтап 80 см. қашықтыққа секіру; өз бетімен секіртпемен секіру.

0 комментария

Оставить комментарий:

Танымал